HTML

Hívatlan látogatók

Tavasszal hangyák, nyáron szúnyogok, ősszel egerek..... mindig van valami irtani való a háznál. Nem kell feltétlenül vegyszerekhez nyúlni, megoldást kínálnak az ultrahangos riasztók. Ha mégis a hagyományos módszert választod, abban is adunk segítséget.

Apró, de bosszantó: Itt vannak a molyok

2016.03.09. 21:54 pillangó01

 

molylepke.jpg

 

Egy elégedett vásárlónk írását adjuk itt közre. Kommentár nélkül :)

Nos, molylepkével az egyik korábbi albérletemben találkoztam, ahol váratlanul bukkant fel az első, amit egyből el is pusztítottam, naivan hittem, hogy ezzel megoldottam a problémát.

De amikor rákövetkező nap újabb és újabb jelentkezett, és szinte már összeszámolni se tudtam a különböző színű és méretű molylepkéket, akkor kezdtem kétségbeesni.

Nem volt kellemes látvány, ahogy a ruha sztenderemen lévő bundáim körül szálldogáltak, de előfordult, hogy a bezárt ajtajú ruhásszekrényből is kiszállt egy-két példány. Akkor abban a percben döntöttem, itt cselekednem kell. Szerencsére gyorsan sikerült hozzájutnom a legkiválóbb molylepke irtó szerekhez.

Egy levendula illatú akasztós illatosítóhoz, amit a ruha sztenderemre, a kabátaim közé egyből felakasztottam, de még a szekrénybe összehajtogatott ruhák közé is tettem belőle.

Azután, egy levendula illatú sprayt, aminek bár kellemes illata van, mégsem ajánlott belélegezni. Én például mindig azelőtt alkalmaztam, mielőtt elmentem otthonról. Befújtam vele a lakás azon pontjait, ahol előfordultak, és ami a legjobb, hogy közvetlen ruhákra is lehet fújni, mert nem roncsolja a textilt, a molylepkék viszont először a levegőbe szállva elszédülnek tőle, majd a végén már repülni sem marad erejük, és a földön kúsznak, majd elpusztulnak.

Végül egy ragacsos felületű molylepke fogót, amit elég kihelyezni olyan helyre, ahol nincs útban, és véletlen se nyúlunk bele, és a molylepkéknek kellemes feromont kiváltó tulajdonsága miatt, azonnal rárepülnek, és végleg bele is ragadnak. Egyébként ez más rovarokra is hatásos, úgy, mint pl.: szúnyog, légy, zsizsik.

E hármas hatás együttes következményeképp, szép fokozatosan végleg megszűnt a molylepke invázió hosszú távra, végleg.

HA TE IS KÜZDESZ VELÜK, KERESS MINKET!

www.otthonodakerted.hu

e-mail: otthonodakerted@gmail.com

tel: 0630-678-4804

Szólj hozzá!

Címkék: kártevő moly molylepke ruhamoly

A bejegyzés trackback címe:

https://kartevoirto.blog.hu/api/trackback/id/tr278452512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása