HTML

Hívatlan látogatók

Tavasszal hangyák, nyáron szúnyogok, ősszel egerek..... mindig van valami irtani való a háznál. Nem kell feltétlenül vegyszerekhez nyúlni, megoldást kínálnak az ultrahangos riasztók. Ha mégis a hagyományos módszert választod, abban is adunk segítséget.

Egérinvázió várható!

2014.08.06. 19:19 pillangó01

www.ultrahangosriaszto.hu_mezei_eger.jpg

Ma egy kicsit végre elállt a napok óta újra- és újra ránk köszöntő eső, végre eltűntek a felhők az égről és nem túl meleg, kellemes nyári délutánnak néztünk elébe.

Úgy gondoltam, ki is használom ezt az igazán szép napot arra, hogy végre kiszabaduljak az irodám fogságából és a közeli dombok, szőlők között bringázni indultam.

Erős párába burkolózott a táj. Kukoricával, árpával beültetett táblák mellett haladtam el, távolabb pedig a szőlők között vezetett az út. Kicsit sejtelmes volt a hangulat, a pára, az estébe hajló, halvány napsütés, és a valószínűtlen csend miatt.

Valóban nem törte meg a csendet semmi zaj, a bringám is halkan surrogott, én pedig teljesen belemerültem a látványba, és a természet közelségének érzésébe.

Ahogy így elgondolkodva tekertem, nem sokkal előttem apró kis állatka szaladt át az úton, egyik táblából a másikba: egy pocok volt, és mivel nem érezte veszélyben magát, kényelmesen szedegette a lábait, sőt, beérve a másik táblába, meg is állt, és körülnézegetett.

Ez a kis rágcsáló még közelebb hozta a természetet, de ahogy megláttam, más érzések is előjöttek bennem.

Arra gondoltam, hogy bár még augusztus eleje van, már érezhetően hamarabb jön el az este, és később kel fel a nap.

Lassan learatják már az összes gabonatáblát, és.... bizony, ezek a kis rágcsálók, akik itt szabadon élik az életüket, majd szépen beljebb jönnek a házak közé.

Nem volt még olyan év, hogy ne fogtunk volna egy-két egeret. Általában a kamrában fedezem fel őket, de találkoztam már az emeleten is velük.

Ha nem volt még dolgod egérrel, talán el sem hiszed, mennyire nehéz elkapni őket.

Egy alkalomman fél éjszaka vadásztuk a betolakodó egerünket. A történet nagyon viccesen alakult...

Itt olvasd el a folytatást!

Nincs időd végigolvasni, de megszabadulnál az egereidtől?  Itt találod a legjobb védekezőeszközöket:
Ultrahangos egérriasztó 45m2 területre - most akciósan!
Ultrahangos egérriasztó 280 m2 területre
Fém egérfogó
Egérirtó granulátum
Mindent nem sorolhattam fel, nézz szét itt a teljes kínálatért és szakmai leírásokért, érdekességekért.

Szólj hozzá!

Címkék: egér kártevő egérfogó kártevőirtás egérirtás védekezés egér ellen hogyan védekezzek egerek ellen ultrahangos egérriasztó vegyszermentes egérirtás

A bejegyzés trackback címe:

https://kartevoirto.blog.hu/api/trackback/id/tr926579649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása